piątek, 12 sierpnia 2016

Powitanie

Witam serdecznie na moim blogu. Po dosyć długich wahaniach uznałam, że chciałabym przedstawić Wam moje opowiadanie o tematyce z uniwersum Sailor Moon. W dużej mierze skupię się tu na Inner Senshi, a sama Usagi i Mamoru będą raczej postaciami drugoplanowymi, stanowiącymi jedynie dodatek.
Dlaczego spytacie?
Ponieważ zauważyłam, że istniej całkiem sporo blogów o Usagi z Seiyą czy Diamondem. Ja postanowiłam przybliżyć Wam jak dalej żyją sobie Senshi po zakończeniu wojny z Galaxią. Przyznam, że nie czytałam mangi, więc opieram się jedynie na anim i własnej wyobraźni. Pierwszy odcinek już jutro więc zapraszam. Jestem ciekawa waszych opinii.

Pozdrawiam Was

2 komentarze:

  1. Mam nadzieje, że pisanie będzie dla Ciebie samą radością. Czekam na pierwszy rozdział!
    P.S. W kategoriach, by dodać komentarz spróbuj dodać Anonimowy, bo niestety, ale nie wszyscy komentujący mają bloga, czy Google +.
    P.P.S. Polecę Twoją stronę u siebie na blogu.
    Uśmiechu!
    Anyżek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę odnośnie komentarzy. Dopiero uczę się bloggera, więc ma on przede mną wiele tajemnic. Rozdział niedługo się pojawi. Poprawiam jeszcze to i owo.
      Pozdrawiam

      Usuń